Tel. 505 610 244

Mapa dojazdu

Radca Prawny

Magdalena Socha - Rupar

Od dnia 30 czerwca 2006 roku wpisana pod numerem Rz-K-304 na listę radców prawnych prowadzoną przez Radę Okręgowej Izby Radców Prawnych w Rzeszowie. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji  rzeszowskiej filii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie o Kierunku Prawo. Abiturientka Aplikacji Sądowej zakończonej egzaminem sędziowskim złożony we wrześniu 2005 roku przed komisją egzaminacyjną w Sądzie Apelacyjnym w Rzeszowie z uprawnieniami do wykonywania zawodu sędziego. Prawnik o wieloletnim doświadczeniu w stosowaniu prawa i jego interpretacji, zdobytym przy wykonywaniu zatrudnienia w Ministerstwie Finansów w Warszawie, a także poprzez szerokie spektrum merytorycznej współpracy w ramach stosunku pracy z Sędziami w Sądzie Rejonowym w Jaśle, w Sądzie Okręgowym w Krośnie, w Sądzie Okręgowym w Rzeszowie oraz w Sądzie Apelacyjnym w Rzeszowie.

Adwokat Piotr Rupar

Kancelaria na stałe współpracuje z adw. Piotrem Ruparem, wykonującym Państwa zlecenia z zakrseu prawa karnego, szczególnie w zakresie: obrony oskarżonych, osób podejrzanych o popełnienie przestęptwa oraz zatrzymanych i tymczasowo aresztowanych.

www.adwokatrzeszow.info

Dane osobowe:
Treść zapytania:
Wpisz znaki wyświetlone obok:

Kliknij tutaj jeżeli nie możesz odczytać.